2017-10-10

Zapowiedzi 2017/2018

ROK 2017

 

The Sanctuary: Endangered Species

premiera Essen 2017

Gra The Sanctuary opowiadać będzie o prowadzeniu sanktuarium dla zagrożonych gatunków zwierząt, w których otrzymują one opieke, wyżywienie i szanse na podtrzymanie gatunku :-) 
Mechanicznie jest to bardzo sprytny i oryginalny worker placement, w którym zastosowano mechanizm zasięgu widzenia akcji, który to zasięg ograniczony jest tym, gdzie inni gracze wysłali swoich "robotników". 
 
 
Martwa Zima: Wojna Kolonii
 
premiera IV kwartał
 
 
Coś na co wielu z Was czekało! Genialny dodatek do Martwej Zimy, który można potraktować na dwa sposoby. Jeśli posiadacie Martwą Zimę LUB Długą Noc, to dodatek ten da wam kolejne kilkanaście postaci, kiladziesiąt kart rozdroży, przedmiotów, kart zagrożeń itd. Dostajecie więc dużo dobrego do dołożenia do swojej ulubionej gry :-) Jeśli natomiast posiadacie zarówno Martwą Zimę jak i Długą Noc, to tutaj pojawia się kwintesencja tego dodatku - dwa tryby: jeden umożliwiający granie "kolonia vs. kolonia", drugi tryb "samotnego wilka", w którym znika kompletnie kooperacja i każdy gra na siebie. Ja już nie mogę się doczekać :-)
 
SUPER GOL!
 
premiera na koniec października 
 
 
W końcu gra piłkarska, w której rzeczywiście można poczuć się jak na boisku! Są emocje, są zwroty akcji, czuć upływający czas. Super Gol to szybka, prosta gra kościana, która posiada jednak swoją głębię i doskonale odwzorowuje zagrania oraz zasady gry na prawdziwym boisku. 
 
 

ROK 2018

 
SŁODKA PAKA
 
I kwartał 
 
Doskonała, nieszablonowa gra imprezowa, w której wcielicie się w pracowników cukierni. Będziecie w pocie czoła pakować słodycze do "pudełek" o wymiarze 3x3 wg kart zamówień. W praktyce trzeba jak najszybciej uzyskiwać układy okrągłych żetonów ciasteczek, wg wskazań z kart zamówień. Żetony są jednak dwustronne i z każdej strony jest inne ciastko, dlatego nie jest to wcale takie proste. Kto pierwszy, ten lepszy! 
 
Polska edycja wyjdzie pod tytułem SŁODKA PAKA i będzie miała całkowicie nowa szata graficzna przedstawiająca typowo polskie słodkosci (eklery, pączki itp) .
 
 
CENTURY: CUDA WSCHODU
 
czerwiec
 
Kolejna część trylogii Century. Tym razem przeniesiemy się do Indii 100 lat po wydarzeniach z części pierwszej. Gra będzie niezależną produkcją z zupełnie inną mechaniką niż część pierwsza, ale będzie możliwość połączenia obu części, dzięki czemu otrzymacie zupełnie nową grę!! 
 
 
TIMBERMAN: DRWALE W LESIE
 
I kwartał
 
 
Bijąca rekordy popularności gra mobilna Timberman (ponad 30mln pobrań) w nieco innej formie trafi na stoły graczy "analogowych"! Timberman: Drwale w Lesie to doskonała rodzinna gra kafelkowa dla 2-6 graczy, która przy niesamowitej prostocie zasad, daje graczom całkiem sporo okazji do pogłówkowania. Gracze będą zagrywać kafelki lasu (drzewa, jeziorka itd) a następnie do wybranych miejsc posyłać swoich drwali. Na koniec gry kazde drzewo (punktowane od 1 do 3) daje punkty temu graczowi, ktory posiada najwiecej swoich graczy wokół niego. Banalne reguły, a jednak kombinowania i planowania sporo! Oprócz tego troszkę negatywnej interakcji w postaci niedźwiedzi straszących graczy i fajne, rodzinne territory control :-) 
 
CROSSFIRE
 
 
Doskonała psychologiczno-społeczna mini-gierka w uniwersum Specter Ops (cyber-punk). Gracze dzielą się tajnymi rolami i dołączają do dwóch przeciwnych drużyn: niebieskiej i czerwonej. Zadaniem tej pierwszej jest obrona VIPa przed atakiem czerwonych. Gra jak wszystkie gry "mafijne" ma prościutkie zasady, ale bardzo fajny mechanizm szczątkowych informacji o tym, gdzie znajduje się część kart. Nie typujemy więc zupełnie w ciemno. Do tego mega ekscytujący tryb snajpera i dodatkowe role jeszcze urozmaicające rozgrywkę. Czas gry? Zawsze 3 minuty! :-) 
 
 
CRYSTAL CLANS
 
 
Kolejny po Ashes i Summoner Wars karciany majstersztyk od Plaidhat Games. Tym razem wśród projektantów Colby Dauch (Summoner Wars), co samo w sobie gwarantuje doskonałą rozgrywkę. Świetna mechanika (innowacyjny system grupowania oddziałów czy "przeciągania" inicjatywy), prostota i głębia zasad, kilka różnorodnych frakcji oraz ciekawy, pięknie zilustrowany świat. Jest na co czekać :-) 
 
 
RAXXON
 
Coś dla wielbicieli Martwej Zimy. Kolejna - zupełnie niezależna gra - umieszczona w tym uniwersum. Tym razem cofamy się w czasie do momentu wybuchu zarazy i staramy się wyprowadzić z Raxxon jak najwięcej niezainfekowanych osób. Szybko, dynamiczna kooperacja z bardzo fajnymi, oryginalnymi mechanikami (szczególnie fajna jest ta "karząca" graczy za wykonane akcje). Dodatkowo w pudełku znajdziecie 2 nowe postacie i rozdroża do wykorzystania w Martwej Zimie!
 
STUFFED FABLES
 
 
Kolejny dowód na to, że autor Magii i Myszy potrafi przenosić genialne i arcyciekawe historie na planszę. Choć właściwie plansza nie jest tu najlepszym słowem bo jej w pudełku nie ma. Jest za to książka która pełni funkcję zarówno planszy, jak instrukcji oraz opowieści. W Stuffed Fables weźmiecie udział w zmaganiach "ożywionych" pluszaków, które próbują uratować swoją "panią" przed zakusami złego. Każda z kilkudziesięciu kart to osobny scenariusz z odmienną plansza, a wszystkie łączą się w jedną historię i prowadzą Was przez zycie dziewczynki od dzieciństwa do dorosłości. Do tego przegenialny klimat, figurki i bardzo dobra, łatwa (wiek 7+) mechanika kooperacyjna. Będzie hit! 
 
MAGIA I MYSZY: DOWNWOOD TALES
 
 
Wielu z Was na to czekało i w końcu jest możliwość druku! Nie wiemy co prawda kiedy w 2018, ale najważniejsze, że będzie! Kolejna, tym razem, ogromna nowa przygoda ze starymi i nowymi bohaterami Magii i Myszy! Tona nowych elementów, zupełnie nowa kampania (równie jeśli nie jeszcze bardziej epicka) niż ta w podstawce i zupełnie nowe miejsca, które myszy zwiedzą :-) 
 
 

FINANSOWANIE SPOŁECZNOŚCIOWE

Dzięki finansowaniu społecznościowemu mamy nadzieję wydać dodatkowo następujące gry: 

 
Esencja
 
IV kwartał 2017
 
 
Jesienią startujemy też z projektem na KS. Esencja to średnio-ciężka gra na pograniczu euro (więcej) i ameri (mniej), która osadzona jest w świecie magic-punk. Technologia napędzana magią, latające wyspy, statki, różnorodne frakcje,sporo ekonomii, city building, deck-building, nielosowa walka i generalnie mnóstwo bardzo fajnych mechanik plus duża kombosogenność.
 
 
PIÓRA I MYSZY (Tail Feathers)
 
IV kwartał 2017
 
 
Doskonała taktyczna gra figurkowa w świecie Magii i Myszy. Genialne figurki, mnóstwo taktyki i strategii, przepiękne wykonanie, tryb kampanii, tryb losowych potyczek, świetna, nieszablonowa mechanika walk powietrznych (przechylające się "wierzchowce"!) oraz możliwość wykorzystania wszystkich figurek z podstawki Magii i Myszy powodują, że jest to idealna gra dla każdego, kto - tak jak my - zakochał się w tym świecie!
 
SPIRITS OF THE RICE PADDY 
 
połowa 2018
 
 
Doskonała ciężka gra strategiczna, w której gracze będą uprawiać ryżowe poletka z pomocą opiekuńczych duchów zamieszkujących okolicę. Unikatowy mechanizm przepływu wody, mnóstwo decyzji i dróg do zwycięstwa oraz świetne wykonanie to główne cechy tej wyjątkowej gry. Kampania dotyczyć będzie drugiej edycji tytułu. 
 
 
DODATKI DO ASHES 
 
IV kwartał 2017
 
 
Dwa nowe, duże dodatki do gry karciano-kościanej ASHES. W środku znajdziecie pełną, zupełnie nową, gotową do gry talię oraz zestaw kości nowego typu magii. 
 
 
komentarze użytkowników: 0 komentarzy

Musisz być zalogowany żeby móc dodawać komentarze.