2016-02-29

Ashes: Srebrne Węże Maeoni Viper

MAEONI VIPIER

Maeoni Viper - potężna kapłanka i strażniczka prastarej magii do perfekcji opanowała sztukę kontrolowania i wzmacniania swoich pupili - magicznych, srebrnych węży. O sile srebrnych węży Maeoni krążą legendy i tylko głupcy zlekceważyli płynącą z nich przestrogę. Głupcy, którzy leżą już martwi i zasypani piaskami mijającego czasu.

 

Nazwa talii Maeoni, Srebrne Węże mówi nam o niej bardzo wiele. Jej główną siłą napędową są tytułowi przyzwańcy, których Maeoni wykorzysta, aby z biegiem czasu zadawać wrogom coraz mocniejsze uderzenia. Skład i koncepcja talii Maeoni w bardzo dużej mierze polega więc na obronie węży przed zaklęciami i jednostkami wroga, ich wzmocnieniu oraz znalezieniu dla nich możliwości, żeby przedrzeć się przez linię obrony przeciwnika i zadać mu bardzo dotkliwe obrażenia. Do rąk graczy oddano też kilka innych przydatnych kart, które można wykorzystać, jeśli wężowa taktyka nie do końca nam w danej partii wychodzi

Przykładowe karty

Maeoni posiada najniższą wartość Pola Bitwy w grze, co oznacza, że waszą siłą nie będzie na pewno o przewaga liczebna. Ilość będzie musiała ustąpić miejsca jakości i w tym Maeoni jest niezwykle skuteczna. Jej zdolność specjalna daje nam przedsmak tego, co znajdziecie w całej talii - wzmacniania tych niewielu jednostek, które na polu bitwy się znalazły. I to o całe dwa punkty ataku na turę. Niezwykle przydatna , szczególnie dla węży ,zdolność, która w połączeniu z wysoką wartością życia Maoeni czyni z niej bardzo niebezpiecznego Odrodzonego.

Sprawca całego zamieszania i podstawowa jednostka oraz karta w całej talii Maeoni. Srebrny Wąż to bardzo wytrzymały przyzwaniec z wysoką wartością życia i odnowy, co gwarantuje, że będzie w stanie poradzić sobie na polu bitwy i wytrwać tam dość długo. Najciekawsza jest jednak jego wartość ataku, która rośnie wraz z każdą kolejną zniszczoną jednostką wroga. Waszym zadaniem będzie więc obrona węży przy jednoczesnym niszczeniu kart przeciwnika i windowaniu wartości ataku waszych przyzwańców do maksymalnego poziomu. Warto też wspomnieć, że czar przywołania waszych nowych pupili posiada dwa poziomy skupienia, dzięki którym węże będą w stanie zacząć grę nawet z dwoma znacznikami stanu już na sobie. Musicie przyznać, że brzmi to mocarnie!

Żeby węże miały szansę urosnąć w siłę, trzeba najpierw zrobić wszystko, żeby przetrwały do chwili , w której nic już im nie zagrozi. O ile w walce na polu bitwy, z racji na wysoką wartość życia, potrafią bronić się całkiem nieźle, to niestety są całkowicie bezbronne wobec wrogich zaklęć. I tutaj z pomocą przychodzi złota zasłona, dzięki której będziecie mogli anulować każde zaklęcie bądź zdolność która wzięłaby je na cel. Dzięki temu zyskacie kolejną, ważną turę w drodze do celu, jakim jest jak największe wzmocnienie waszych pupili!

Jako, że najlepszą obroną jest atak, to Maeoni dostała też kilka przydatnych" zabawek", których jedynym zadaniem jest zniszczenie. Jedną z nich jest Stopione Złoto, czyli zaklęcie pozwalające położyć 3 żetony ran na jednostce bądź odrodzonym. Niezwykle ważny jest tutaj fakt, iż nie jest to równoznaczne z zadaniem obrażeń, więc wszystkie zdolności czy zaklęcia pozwalające unikać obrażeń, w tym przypadku nie będą miały racji bytu, a to z kolei powoduje, że jest to zaklęcie niemal niemożliwe do skontrowania i bardzo skuteczne w eliminacji silnych jednostek wroga.

Jeśli uda się wam już wznieść wartość ataku węży na zadowalający was, wysoki poziom, to przydałoby się jeszcze zrobić z nich użytek podczas ataku na wroga. Temu właśnie służy hipnotyzacja, czyli zaklęcie, które powoduje iż atakująca jednostka nie może zostać zablokowana i uderzy dokładnie w to, co sobie zaplanujecie! A gdyby przeciwnikowi zamarzyło się usunięcie wam tego zaklęcia bądź zablokowanie go w jakikolwiek sposób, to pamiętajcie o złotej zasłonie!  

komentarze użytkowników: 0 komentarzy

Musisz być zalogowany żeby móc dodawać komentarze.