Dimona Odinstar
Dimona jest drugim Odrodzonym, który pojawia się bez uprzednio stworzonej talii. Należy to jednak traktować jako okazję. Dimona tak jak i Lulu działają bowiem na podstawowych symbolach kości.
A zatem, co kryje Dimona?
Wartość życia 17 nie powala, Dimona nie będzie mogła wziąć na siebie każdego obrażenia, choć wciąż nie jest to najmniejsza wartość. Również pole bitwy Dimony wynoszące 5 początkowo nie jest czymś niezwykłym, choć pozwala już na raczej bezpieczną sytuację na stole. Dodatkowo jej umiejętność tworzy jakby "wirtualne" szóste miejsce, do czego wrócimy.
Największa niespodzianka kryje się jednak w wartości księgi zaklęć. 5! 5 zaklęć to więcej niż każdy inny Odrodzony! Kiedy zawsze w układaniu talii brakuje tego jednego miejsca na coś więcej u Dimony nie ma to znaczenia! Więcej sprzymierzeńców, czy więcej "sztuczek" na stole, to już nasza decyzja, którą będzie trzeba podjąć. 5 zaklęć daje ogromne możliwości.
Na koniec umiejętność rozkaz! Rozkaz to nie tylko dodatkowe uderzenie jednej z jednostek. Rozkaz może okazać się kluczową umiejętnością, ponieważ za poboczną akcję de facto wprowadza nam jednostkę na pole bitwy! I znów za raptem 2 podstawowe symbole, kiedy większość jednostek potrzebuje przynajmniej 3 i to konkretnych. Zdjęcie żetonu wyczerpania to nie tylko dodatkowa jednostka do ataku lub obrony w kluczowej chwili. Równie dobrze możecie skorzystać z tej umiejętności, aby wykorzystać zdolność jednostki, która ją wyczerpuje.
Oczywiście wraz z Dimoną pojawiają się karty jej przypisane. Jej rycerze mogą nie wydawać się na pierwszy rzut oka czymś niezwykłym, statystki 3,3,3 za 3 kości wydają się raczej standardowe. Za to trzeba zwrócić uwagę, że ich umiejętność, może napsuć szyku tym taliom, które starają się przeciwnika wyczerpać. Rycerzy na długo nie powstrzymasz w ten sposób. Dodatkowo nie wolno zapomnieć. 3 kości na Rycerza - to tylko symbole podstawowe, więc wszelkie lepsze możesz zachować na zagranie kart!
Musisz być zalogowany żeby móc dodawać komentarze.