Dawno, dawno temu... Za siedmioma górami, za siedmioma rzekami... Zła czarownica omotała dobrego, samotnego króla i przejęła władzę nad jego królestwem. Gdy wprowadziła w życie swój plan, okazało się, że jedyną nadzieją w starciu ze złem jest książę Collin i jego przyjaciele. Jakże jednak powstrzymać zakusy czarownicy, jeśli jest się przemienionym w małą, niepozorną mysz?
W Magii i Myszach gracze odgrywają rolę księcia Collina oraz jego przyjaciół, starając się powstrzymać złą czarownicę pod postacią niewielkich gryzoni. Prosta i emocjonująca mechanika, a jednocześnie różnorodna gama wyborów i strategii pozwolą cieszyć się grą zarówno początkującym adeptom, jak i doświadczonym wyjadaczom.
POCZYTAJ MI
Magia i Myszy jak żadna inna, łączy w sobie cechy gry planszowej i interaktywnej baśni. Poszczególne scenariusze tworzą spójną i fascynującą historię, pełną przygód, nagłych zwrotów akcji i tajemnic, które tylko czekają, aby je odkryto. Gracze nie są jedynie obserwatorami wydarzeń – wręcz przeciwnie, rzuceni w sam środek kłopotów, wpływają na losy bohaterów i pokonują piętrzące się przeciwności.
WIELKI DUCH W MAŁYM CIELE
Zastanawialiście się kiedyś, jak to jest widzieć wszystko z perspektywy gryzonia, kiedy nawet wejście na krzesło wymaga linki i haczyka bądź skonstruowania specjalnej myszo-pulty? Magia i Myszy pozwoli wam poczuć to na własnej skórze. Z igieł zrobicie miecze, z guzików – tarcze, a zebrany ser wykorzystacie, żeby rosnąć w siłę. Ramię w ramię stańcie przeciwko szczurom i pająkom! Nie czekajcie – przygoda czeka!
PIĘKNA BAŚŃ W PIĘKNEJ OPRAWIE
Magia i Myszy to dopiero początek przygody. Wraz z dodatkiem Serce Glorma poznajemy dalsze losy mysiej drużyny. Serce Glorma wprowadza nową księgę opowieści oraz nową bohaterkę Nere. Nie obędzie się też bez nowych przeciwników. Oprócz dużego rozszerzenia tylko w naszym sklepie znajdziecie również małe jednorodziałowe dodatki w formacie elektronicznym. Wśród "Zaginionych opowieści" znajdziecie Kocią Kołyskę oraz Ducha Zamku Andona.
Opowieści z Mrocznej Kniei to następny duży dodatek, który opisuje kolejne wydarzenia po Sercu Glorma. Pojawią się całkowicie nowe lokacje, nowi bohaterowie (nie tylko Myszy!) i długa na 100 stron Księga Opowieści, w której przygody mogą różnie się potoczyć w zależności od waszej rozgrywki.
Recenzje:
Boardtime.pl - Falkon
Boardtime.pl - recenzja
Pełnąparą - znadplanszy.pl
Ciekawe Gry
GamesFanatic.pl
blog Era Graczy
Nagrody i wyróżnienia:
2014 - Finalista Lys Passione
2014 - Dor Jeu De Lannee - Nominacja
2013 - UK Games Expo - Najlepsza Gra Planszowa
2013 - Golden Geek - Najlepsza Gra Tematyczna - Nominacja
Gra wydawana na licencji © 2011 Plaid Hat Games © 2014 Cube Factory of Ideas
60 - 90 minut | |
1 - 4 graczy | |
7+ | |
Autor: Jerry Hawthorne | |
Grafika: John Ariosa |